04 de juliol, 2010

El meu entorn d'aprenentatge

Després del primer bany de mar de l’any, i encara amb restes de sal a la pell, estic disposada para encetar aquest bloc que no sé ara per quins derroters m'ha de portar. De fons sento als Muse, grup de pop britànic que vaig descobrir ahir via el Spotify d’un amic.

Són aquestes experiències de transmissió i participació (fer partícips als altres) les que m’interessen en quan en tant són actes que es donen a diari en els nostres "entorns personals d’aprenentatge" (en anglès PLE: “personal learning environment), i que van omplint els nostres dipòsits de formació i il·lustració.

Ahir vaig fer un descobriment musical, abans d’ahir vaig ensopegar una web sobre educació molt interessant, la setmana passada vaig trobar un material excel·lent per compartir amb els alumnes, un altre dia vaig localitzar un bloc ple de posts originals, el vídeo tutorial sobre prezi amb el que em vaig topar fa uns mesos m’ha set molt útil , demà serà una recepta de cuina que podré compartir amb amics i familiars. Aquesta situació actual dibuixa possibilitats d’aprenentatge infinites i accesibles.

Estan força bé aquests Muse, vaig a twittejar-ho, o com a altres agrada dir, a piular-ho, i d’aquesta manera fer partícips a amics i followers.

2 comentaris: